Veilig in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Veilig in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Veilig in Bali

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

14 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

Tag Leute,

Ik ben veilig in Bali aangekomen. Zoals een echte backpacker betaamd geld besparen. dus op zoek naar mensen om een taxi mee te delen. Gelukt, weer 3 euro bespaard. tijdje zoeken om hostel te vinden: ook gelukt. en een goedkope ook!
Maar moet zeggen dat ik Ria nu wel mis. Het is raar om hier terug te zijn. Maar dan zonder haar. Boehoe!

Maarja, ik vermaak mezelf ook wel. Dat is de afgelopen 10 weken maar weer gebleken. Niet heel veel moeite om afscheid te nemen van Ozzie. Het wordt wel weer tijd om naar huis te gaan. eindelijk weer naar mijn lieve Johan en vriendjes/vriendinnetjes/familietjes!

nu op naar een voetmassage!

Liefs ASJ de massagekoningin

• 14 Oktober 2011 - 13:43

Rianne:

Mis jou ook! Tijd om je weer te zien!! en de spelletjes uit de kast te halen!Wat balen weer van je oren, maar als je niet gaat duiken op Bali maak je niet druk. Aan je verhalen te lezen was duiken in Australie 100x mooier!!!!!!!!!! Ik wil ook een massage. Ga je weer voor de hotstone ;-) Groetjes aan al onze strand vriendjes daar. Als je zegt dat meisje die zo goed kon surfen weten ze genoeg wahahaha. Ga je nog een dansje wagen in de reggae bar? en laat je niet afzetten door de brommer mannetjes! Gelijk zeggen zoveel en gaan met die banaan. Ooohhhhh wat was dat een leuke avond zeg! Ei geniet er nog even van! Ben blij om je straks weer te zien. xxxxxxxx ps mocht je wel gaan duiken zeg maar tegen de leraar dat ik hem mis wahaha.

• 15 Oktober 2011 - 12:45

Eva:

Geniet er nog even van en zie je aankomende week -> Joepie!

• 17 Oktober 2011 - 09:53

Soraya:

Lieverd, geniet er nog even van de laatste paar dagen!! Dikke kus