Eindelijk thuis!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Eindelijk thuis!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Eindelijk thuis!!!

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

21 Oktober 2011 | Nederland, Groningen

Tag Leute,

Ik beloof jullie: dit is mijn laatste verslag. Ik ben eindelijk weer thuis! De terugvlucht was grotendeels wel okay. De langste vlucht van Singapore naar Frankfurt zat er niemand naast mij. Dus de man die daarnaast zat en ik konden die stoel delen. En dan heb je direct 10 extra mogelijkheden om je benen te strekken en slaaphoudingen te vinden. Dus ik heb grotendeels van de vlucht geslapen (8 van de 12 uur). Toen kwam ik in Frankfurt aan en ondanks het slapen was ik bek af. En dat vliegveld is zo groot en verwarrend! En ik wilde graag mijn australische dollars ruilen voor euro's maar dat kon nergens. STOM. al met al een beetje chago geworden totdat ik uitrekende dat het nu nog maar 3 en een half uur zou duren voordat ik Johan zou zien. Bijna thuis!!! En uiteraard moet het noodlot dan toe slaan. Hevige mist en een kapotte landingsbaan waardoor de helft van de vluchten geannuleerd werd. En uiteraard werd mijn vlucht ook geannuleerd. Dus ik mijn vlucht om laten boeken naar een uur later (ach een uurtje kunnen we nog wel hebben) maar die mevrouw zei: grote kans dat die vlucht ook geannuleerd wordt of zware vertraging heeft. Kan maar zo zijn dat je hier nog wel een tijd vast zit of we je op de trein zetten. En toen begonnen de tranen uiteraard te stromen. Dan ben je bek af en bijna bijna bijna thuis. Is het nog maar een uurtje vliegen en dan zit je vast op Frankfurt. AAAAAAAAAARGH! IK WIL NAAR HUIS!
Johan geprobeerd te bellen, maar die was al onderweg naar Schiphol. dus die moest ook wachten. uiteindelijk viel het allemaal mee en had mijn volgende vlucht maar anderhalf uur vertraging. dus in totaal 2,5 uur vertraging opgelopen. En daar was ik dan eindelijk op Schiphol en stond er een heel welkomstcomite me op te wachten: Johan, Dafne, Ester en Ciska. Natuurlijk was ik direct weer in tranen. Maar heel heel heel gelukkig! Gezellig wat gedronken. En het weer viel me niet eens tegen. Het was zonnig! (maar ik had dan ook heel hard het liedje :"everywhere you go, always take the weather with you" gezongen.) Dus ik had het balinese zonnetje meegenomen.
en toen eindelijk weer in mijn eigen huisje aangekomen. Intens gelukkig! ik was bang dat het een beetje een anticlimax zou zijn, zoals ik na Suriname had. Dat je denkt dat het heel fijn is om weer thuis te zijn, maar dat je er na 10 minuten alweer de balen van hebt dat je thuis bent. Maar dat was dit keer niet het geval. Intens gelukkig om weer thuis te zijn. Heerlijk om mijn eigen bed, douche, wc, bank, tv, theekopjes, kleren, vloer, wasbak, ALLES te hebben. HEERLIJK!
Jammer genoeg wel een jetlag. Maar een vreemde, niet te verklaren, jetlag. ik val gewoon redelijk normale nederlandse tijd in slaap (9 uur s avonds) wel wat aan de vroege kant maar niet heel bizar. Maar dan wordt ik om 4 uur s nachts wakker. Klaar wakker, helemaal hyperdepiep: ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor! maarja dan is het 4 uur snachts en hoor je te slapen.
Maar ook dat zal wel met een paar dagen weer over zijn.

Nou dat was het dan. Het officiële einde van mijn reis.

Liefs,
ASJ de Groningse

  • 24 Oktober 2011 - 08:44

    Bena:

    Ben blij voor je dat je weer heelhuids (nou ja op dat mislukt oor na dan) thuis bent en fijn dat je dat zonnetje voor ons hebt meegenomen. Het blijft ook nog even. Ik heb genoten van je verslagen.
    Groetjes Berna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 1666
Totaal aantal bezoekers 36559

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: