Zu Hause - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Zu Hause - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Zu Hause

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

18 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

Tag Leute,

Morgenochtend is het zover. Dan kom ik weer naar huis! Moet zeggen dat ik er nu ook wel aan toe ben. Heb ondertussen alle mogelijke massages wel gehad. Zelfs een four-hand massage. Maar moet zeggen dat dat een beetje een tegenvaller was. Dan gebeurd er te veel om je nog te kunnen ontspannen. Wat toch wel het doel van een massage is. Maar verder heerlijke voetmassages/rugmassages/hoofdmassages/handmassages en facials. HEERLIJK! Moet zeggen dat ik het het aller relaxte vindt als ze het punt masseren waar je vingers aan je hand vastzitten. TOP!
Zometeen alleen nog mijn backpack inpakken. Gewicht is geen probleem. ik blijf wel onder de 20 kilo. Alleen ruimte is een klein probleempje. Ik heb te veel souveniertjes gekocht. veel te veel. Maar niet alles hoeft in mijn backpack te passen: die hoes die ik er om heen doe, heeft ook nog voldoende ruimte. zal wel goed komen. en heb al veel kleren weggegooid.

Nou lieve mensjes, ik zet me schrap voor een 24-urige reis, zie jullie snel weer!

Liefs Ayla

• 18 Oktober 2011 - 11:48

Mirjam:

Goede reis!!! Sterkte. En tot snel. :-) :-) :-)

• 18 Oktober 2011 - 11:56

Richard:

Hoi Ayla,

Een hele goede reis, kom weer veilig thuis!!