de vlucht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu de vlucht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

de vlucht

Door: ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

26 Augustus 2008 | Suriname, Paramaribo

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Jullie zullen je wel af vragen: waar ben jij nu?!?
Nou ik ben nu ergens boven de atlantische oceaan. Zit dus, zoals jullie goed begrepen hebben, nog in t vliegtuig. Ben ergens halverwege en begin nu pas tot leven te komen. Na het afscheid van mijn lieve papa, mama en johan heb ik nog behoorlijk moeten huilen. En zoals men weet, huilen is vermoeiend. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken toen ik eenmaal in het vliegtuig zat en ben zo brutaal geweest drie lege stoelen op rij mij toe te eigenen en een bedje van te maken. Na zorgvuldig de armleuningen ingeklapt te hebben, de naden tussen de stoelen met kledingstukken gevuld te hebben en mijn (overheerlijke) kussen te voorschijn getoverd te hebben, ben ik lekker gaan tukken. Pff, slapen doet echt goed. Ik werd na ongeveer 3 uur wakker gemaakt door de steward met de vraag of ik pasta of kip wou eten. Ik zeg: doe mij maar een lekker kippetje. En wonderbaarlijk genoeg was het ook nog echt een lekker kippetje. Er zat rijst bij en satesaus (beetje jammer) en een inimini beetje groente of what so ever. maar t smaakte op zich wel goed, al helemaal voor in de lucht. Ten slotte had ik als toetje een stukje brownie. Na het eten heb ik nog even door het vliegtuig gewandeld. Er zijn nog veel stoelen leeg joh, en heel veel kindjes aan boord. Maar er zit geen één vervelend krijskind bij. Ze zijn echt allemaal superlief aan het doen, echte lachebekjes. Zelfs bij het opstijgen gingen ze niet eens huilen vanwege hun oortjes!!!
Hihi en de steward heeft een relatie/affaire met één van de stewardessen. Toen ik daarnet ff naar de wc ging (wat ik overigens doodeng vindt in vliegtuigen. Als ie doortrekt heb ik echt het idee dat het halve vliegtuig mee geslurpt/gevacuumt wordt. brrr) Maar goed, toen ik naar de wc ging zag ik die stewardess heel stiekem over zijn zitvlak aaien. En toen ik de wc weer uit kwam stonden ze samen te knuffelen. Haha, ik had t idee dat ze zich wel een beetje betrapt voelde toen ik ze zag. Maar ik ga denk ik nog weer even verder tukken, ben nog best een beetje moe. En ik krijg last van mijn ogen door de droge lucht in t vliegtuig. En dat in combinatie met het staren naar t laptopscherm is niet echt fijn. Dus ik geef de oogjes nog een beetje rust en tuk er nog ff op los…
Oja voor iedereen die mij om mijn adres daar gevraagd heeft, hier is ie:

A.S. J. (Ayla) de Koning
Kwattaweg 70
Paramaribo
Suriname

(jaja zo simpel is het, niks niet postcodes of huisnummertoevoegingen etc.)

Nou lieve schatten, het ga jullie goed in t kouwe kippenlandje daar, gna gna gna ik ga naar de zon! En ja dat is een volkomen terechte poging jullie jaloers te maken. (haha en ik vermoed dat t gelukt is)

Dikke kus Ay

  • 26 Augustus 2008 - 20:51

    Lian:

    Ayla heel veel plezier
    in Suriname! Maak er wat leuks van en wie weet zijn
    we in februari weer klasgenootjes!

    liefs Lian

  • 26 Augustus 2008 - 21:26

    Brechtje Bubeck:

    Hoi Lieverd.
    Ik hoop dat je heel heel veel plezier zult hebben daaro!!! En dat het een leerzaam halfjaar mag worden ;)! Heel veel liefs en een dikke zoen van mij!

  • 26 Augustus 2008 - 22:36

    Nienke Aman:

    Lieve Ay, ik hoop op mooir belevenissen en veel avontuurlijke verhalen,die je natuurlijk uitgebreid moet gaan beschrijven. Ik hoop dat je je al een beetje op je gemak voelt. Ik hoor van je, take care. Alle liefs Nienk

  • 27 Augustus 2008 - 11:44

    Esther Ribberink:

    Heey Ayla,

    Gelijk in het vliegtuig al je eerste bericht schrijven!! :D Tot nu toe gaat het dus allemaal goed gelukkig!! Ik ben benieuwd naar je volgende bericht.. en je eerste indrukken van Paramaribo!!! Heel veel succes.. plezier en alles daar!!

    Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2009

Naar huis!

05 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!

15 December 2008

Bijzonder leuk weekend

12 December 2008

Leuke dingetjes

03 December 2008

contact
Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 36583

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: