contact - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu contact - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

contact

Door: ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

03 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Ow, en ik vind dat jullie me niet goed op de hoogte houden van het leven in Nederland. Ik doe de grootst mogelijke moeite om iedere keer maar weer een leuk verhaal te schrijven en jullie op de hoogte te houden. maar van de meeste van jullie hoor ik bijzonder weinig. en dat vind ik stom! ik vind t ook leuk om eens wat van jullie te horen. ik mis het nederlandse leven heus wel een beetje hoor en dan vind ik het fijn om wat te horen van mijn vrienden over de dagelijkse gang van zaken. zo moest ik er bijvoorbeeld via een krabbel van marjolein aan andrea achterkomen dat bram en andrea gaan samenwonen. waarom wordt mij dat niet verteld? zulk soort dingen wil ik weten anders wordt alles een te grote shock als ik weer in NL kom. dus nog meer dingen die ik zou moeten weten?

• 05 December 2008 - 16:46

Gerda:

iedereen heeft het blijkbaar te druk of is contact gestoord
    weet wie je echte vrienden zijn kus en fijn dat je weer geschreven hebt .

• 23 December 2008 - 08:38

Eva:

Dag ay,

Nou heb ik eindelijk je laatste verhalen kunnen lezen! Binnenkort zal ik weer mailen om jou op de hoogte te houden!

Kus