AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

AYLA HEEFT EEN PAKKETJE!

Door: ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

22 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! LALALALLALALA! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE!

WUHAAH, mijn pakketje is binnen!
(voor de niet-wetende ik heb een pakketje gekregen van Nienke!) Echt vet vet vet cool! Het heeft even geduurd voordat ie er was, maar hij is er! LALALALLALALALA! Bleek dat ie al een week in Paramaribo ligt voordat ik daar bericht van krijg. Maar goed zo traag gaat het hier.

Er zit in:
een vet lief kaartje
2 fotos van nienke, ik en brecht op ons meidenweekendje
klein stukje "hemelse" chocolade
Prrrrrrrikweg (Heel goed!)
Happyderme (gezichtscreme) :-)
glans serum (voor in mijn haar)
en......
Mijn luchtje! PUMA Flowing! (dus Johan, nu kan ik weer kaartjes sturen met mijn geurtje erop!)

HAHA, Nienke bedankt voor mijn eerste surinaamse post! En dan direct een pakketje! JE BENT EEN SCHAT!!!

Voor de rest: laat de overige post stukken maar komen! ;-))

• 22 Oktober 2008 - 15:34

Eva:

He Ay,

Ik heb je kaartje gekregen: Dankjewel!!!!!
    Ik baal er ook stevig van dat je er niet bij bent op mijn verjaardag.. Maar ik zal zeker aan je denken en een cocktail drinken op je avonturen.

Kus Eva

• 23 Oktober 2008 - 18:56

Xxl:

waar blijft mijn surinaamse vrouw? die zou jij toch opsturen? groeten lars.