AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

AYLA HEEFT EEN PAKKETJE!

Door: ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

22 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! LALALALLALALA! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE! AYLA HEEFT EEN PAKKETJE!

WUHAAH, mijn pakketje is binnen!
(voor de niet-wetende ik heb een pakketje gekregen van Nienke!) Echt vet vet vet cool! Het heeft even geduurd voordat ie er was, maar hij is er! LALALALLALALALA! Bleek dat ie al een week in Paramaribo ligt voordat ik daar bericht van krijg. Maar goed zo traag gaat het hier.

Er zit in:
een vet lief kaartje
2 fotos van nienke, ik en brecht op ons meidenweekendje
klein stukje "hemelse" chocolade
Prrrrrrrikweg (Heel goed!)
Happyderme (gezichtscreme) :-)
glans serum (voor in mijn haar)
en......
Mijn luchtje! PUMA Flowing! (dus Johan, nu kan ik weer kaartjes sturen met mijn geurtje erop!)

HAHA, Nienke bedankt voor mijn eerste surinaamse post! En dan direct een pakketje! JE BENT EEN SCHAT!!!


Voor de rest: laat de overige post stukken maar komen! ;-))

  • 22 Oktober 2008 - 15:34

    Eva:

    He Ay,

    Ik heb je kaartje gekregen: Dankjewel!!!!!
    Ik baal er ook stevig van dat je er niet bij bent op mijn verjaardag.. Maar ik zal zeker aan je denken en een cocktail drinken op je avonturen.

    Kus Eva

  • 23 Oktober 2008 - 18:56

    Xxl:

    waar blijft mijn surinaamse vrouw? die zou jij toch opsturen? groeten lars.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2009

Naar huis!

05 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!

15 December 2008

Bijzonder leuk weekend

12 December 2008

Leuke dingetjes

03 December 2008

contact
Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 36584

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: