Flexibel als Barbapapa - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Flexibel als Barbapapa - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Flexibel als Barbapapa

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

05 Oktober 2011 | Australië, Cairns

Tag Leute,

Ondertussen in Cairns aangekomen. En ook hier is het leuk. Ik zit in een erg leuk hostel: Travellers Oasis. Beste hostel van heel Australie! Ging vandaag bij het hostel een paar duiken boeken. Was helemaal leuk met het meisje van het hostel aan het kletsen over van alles en nog wat. Onder andere over dat ik het liefst een paar dagen de zee op zou gaan maar dat dat onbetaalbaar is. en opeens zegt ze: weet je wat ik wel voor je kan proberen te regelen?! Dat je ergens op een van die boten kan werken als "Hostie"! JEEEEEEEEEEEEEEJ! dus ze heeft een aantal verschillende boten gebeld. En eentje had nog wel een plekje! Maar dan moest ik wel morgenvroeg om 6 uur weg. Flexibel als barbapapa zeg ik natuurlijk: JAAAAAAAH! De eerste dag ga ik gewoon als tourist mee op de boot, 6 duiken doen (waaronder een nachtduik, GAAF!) waar ik gewoon voor betaal. En daarna ga ik nog 4 dagen op de boot werken voor gratis accomodatie, eten en 3 duiken per dag! Goede deal lijkt mij! Taken: helpen uitchecken/inchecken, bedden opmaken, eten maken, afwassen etc. heb er helemaal zin in. dat ga ik morgen dus doen! en als ik terug kom ga ik naar cape tribulation. en daarna ga ik naar the tablelands en milla milla falls (de waterval uit de hearbel essences reclame) en de dag daarna ga ik een skydive doen. en de dag daarna vlieg ik naar Bali. Een rosvol programma dus. en direct weer 700 euro lichter. Maarja, dan ga ik wel allemaal leuke dingen doen! wuhaaaaaaaaah!
de komende dagen ben ik dus niet bereikbaar want dan cruise ik ergens over het reef!

Liefs ASJ the Hostie

  • 05 Oktober 2011 - 12:40

    Gerda:

    veel plezier met al die mooie dingen

  • 07 Oktober 2011 - 22:01

    Dafne:

    JALOURS!!!

  • 12 Oktober 2011 - 08:20

    Natasja:

    Ohhhh, super geregeld! super snel genieter! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 36561

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: