leuke mensen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu leuke mensen! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

leuke mensen!

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

01 September 2011 | Australië, Noosa Heads

Tag Leute,

zoals ik verteld had, bracht Audrey me naar de bus. 3 en een half uur in de bus naar Brisbane. Daar even naar het hostel, mijn post gehaald. alles ontvangen, alles in orde. Daarna naar de bank, bankpas opgehaald en geld overgemaakt van mijn nederlandse bank naar mijn australische. lijkt raar om voor die paar maanden een bankrekening te openen. maar elke keer dat ik pin, rekent Rabobank 3 euro, en de australische bank ook 3 euro. dus dat is 6 euro per keer pinnen! belachelijk om geld te betalen om je eigen geld te krijgen. en nu met die australische pas kan ik kosteloos pinnen. maar natuurlijk kost het wel weer een kapitaal om mijn geld van NL over te boeken naar AU. maarja, dat is eenmalig. daarna door naar Noosa Heads waar de andere meiden zijn. dat was 4 uur met de bus. en toen bij het verkeerde station eruit. gelukkig met een ander meisje. maar dat was wel vervelend. maar toen kregen we een lift van een jongen naar het goede station. en daar werd ik opgehaald door het hostel. het is een goedkoop hostel! 8 dollar goedkoper per nacht dan andere hostels, maar nog steeds 20 dollar per nacht. maar hier ontmoette ik die andere meiden dus. ik had alleen irene nog ontmoet en wist dat zij erg leuk was. maar nu heb ik Cloe(engels) en Lisa(Duits) ook ontmoet. ze zijn echt (prettig) gestoord. ik plas de hele dag zowat in mijn broek van het lachen om die meiden. maar erg gezellig dus. verder alleen maar duitsers in het hostel. echt alleen maar. niet heel boeiend. en uiteraard ook weer een rare oude australische vrouw op onze kamer. maar wel lachen. zonet hebben we onze trip naar Fraser Island geboekt. 3 dagen 2 nachten. heb er zin in. en heb alvast een flesje wodka gekocht, want moet zeggen dat ik wel weer eens zin in heb ik een borrel/feestje. (25 euro voor een fles van 700 ml, pffffffffffffffff, DUUR!!!) dus dat wordt zuinig aan doen me mijn wodka. (niet dat ik dat kan, maar goed...)
en verder maak ik me een beetje zorgen over mijn vriendje. hij moet vandaag naar het ziekenhuis om een foto te laten maken van zijn pols. die waarschijnlijk gebroken is. hij is van zijn fiets gedonderd. dus ik ben zeer benieuwd wat er loos is. hoop niet dat het gebroken is. want dan voel ik me schuldig dat ik hier zit. dan zou ik hem graag verzorgen en lekker voor hem koken en die dingen. maarja.....

maar ik ga lekker naar het strand. het is HEERLIJK weer hier. het is echt heet. genieten!

Liefs Ay

  • 01 September 2011 - 07:35

    Gerda:

    ik wil ook walvissen zien en leuke mensen

  • 01 September 2011 - 07:49

    Gerda:

    ik wil ook walvissen zien en leuke mensen pas op met die wodka verdwaal niet.

  • 01 September 2011 - 07:49

    Gerda:

    ik wil ook walvissen zien en leuke mensen pas op met die wodka verdwaal niet.

  • 01 September 2011 - 07:52

    Gerda:

    vreemd al die reacties ik zie driedubbel

  • 01 September 2011 - 09:35

    Berna:

    Maak je ook nog wel eens foto's? Lijkt me leuk. Veel plezier op Fraser Island!

  • 01 September 2011 - 14:50

    Dafne:

    Gelukkig gaat het goed met je vriendje... niet gebroken:) Ik hou hem op facebook wel een beetje in de gaten voor je;) Hier alles ok! ik mag misschien nog drie weken extra blijven omdat ik zulk goed werk aflever. Krijg ik maandag te horen!

    Dikke kus voor jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 36563

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: