Bagger weer @ Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Bagger weer @ Rainbow Beach - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Bagger weer @ Rainbow Beach

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

02 September 2011 | Australië, Rainbow Beach

nou daar was ik weer. alweer? ja alweer. het is hier kutweer dus zitten we maar een beetje te internetten.
gisteren nog lekker op het strand gelegen. echt heerlijk! en nog wat in winkeltjes gekeken. maar gelukkig niets gekocht.
daarna lekker gedoucht. en de busreis voor de volgende dag geregeld. een tip: ga nooit met OZexperience. Chloe heeft daar een buspas van gekocht, tot haar grote spijt. en het is een en al ellende. gelukkig zit ik bij Greyhound. haar eerste twee bussen kregen pech onderweg. haar tweede bus was gecancelled, en kon ze pas na 3 dagen weg. en nu was hij volgeboekt. en later was ook deze bus stuk. ze was woest. dus nu heeft haar busmaatschappij haar omgeboekt naar greyhound. s avonds met zijn allen naar de supermarkt en heerlijke couscous gegeten. wanneer je met meer bent, kan je eindelijk fatsoenlijk koken en hoef je je niet tot 1 groente te beperken. HEERLIJK! daarna even gechilled totdat er een australisch liefje van Lisa kwam. echt zwaar relaxte gast. dus daar nog een biertje mee gedronken. tot de grote ergenis van onze kamergenoot. wederom een australische vrouw van in de 50 maar deze is echt raar. heel raar. en ze heeft 15 (niet overdreven) potjes met medicijnen naast haar bed staan. ze is echt stom. uiteindelijk rond 2e naar bed. lekker geslapen en de volgende ochtend tas pakken en uitchecken. toen zijn we nog even 2 uurtjes gaan kajaken en daarna met de bus naar Rainbow Beach. mooie busreis. alleen veel doodgefikte bomen, denk dat er een bosbrand is geweest ofzo.
lisa was met haar mister loverlover meegereden naar hier. hij volgt ons een paar dagen totdat hij weer aan het werk moet. (hij rijd 5 uur heen en terug om even een weekendje met lisa te besteden) maar hij is grappig, dus ik vind het leuk. maar ik wil geen gevoos op onze kamer.
maar het is hier dus bagger weer. en het hostel is ook niet heel relaxed. maar ach. ik vermaak me wel! maar er staan nog meer mensen in de rij te wachten dus ik zal er ook een eind aan breien. heb zin in Fraser! Wuhaaaaaaaaah!

Liefs ASJ

• 02 September 2011 - 11:34

Mirjam:

Zie ik daar nou een plaatsje genaamd Gympie op het kaartje staan... hihihi

Jammer van de regen, het weerbericht hierboven zegt nu dat de zon schijnt, maar ik weet niet in hoeverre dat klopt met waar jij zit (of uberhaupt... weerberichten, pfuh!)

liefs

• 03 September 2011 - 10:26

Eva:

Dag lieve Ayla,
    Ik ben weer helemaal bij, lees-gewijs zeg maar... Je WOOFF-werk op de boerderij klonk echt super leuk, had er graag bij willen zijn! Maar nu weer even lekker relaxen dus. Gelukkig heb je leuke mensen om je heen.
    Dikke kus. E

• 04 September 2011 - 11:11

Rianne:

Eitje, heerlijk om al die verhalen te lezen! En walvissen spotten zooooo gaaf! Ga je trouwens nog naar die paardenfarm waar je buitenritten kunt maken? xxx

• 06 September 2011 - 12:43

Gerda:

waar ben je nu ?al dagen geen nieuws.