Eggcident - Reisverslag uit Childers, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu Eggcident - Reisverslag uit Childers, Australië van Ayla Koning - WaarBenJij.nu

Eggcident

Door: Ayla

Blijf op de hoogte en volg Ayla

13 September 2011 | Australië, Childers

Vandaag afscheid genomen van Ai. Moet zeggen dat ik er niet rouwig om ben. Nu hoef ik mijn kamer tenminste niet meer te delen en kan ik naar het onderste deel van het stapelbed verhuizen. En nu heb ik twee kussens. Jeej! En nu wordt ik tenminste niet meer elke nacht/ochtend met een gortdroge bek wakker doordat dat kind de heater aan zet. (terwijl het echt niet koud is) en kan ik in de zon liggen zonder dat ik continu hoor dat ik daar lelijk bruin van wordt. dat ik juist zo mooi wit ben. EN BEDANKT. maar het was wel heel schattig. ik heb een haarelastiek/band/ding van haar gekregen die ze zelf gemaakt heeft. lief. maar ik snap trouwens niet wat die aziaten met zoetigheid hebben. alles wat ze eten moet zoet zijn. als een van hun kookt dan gooien ze ook suiker door het vlees! Juk! vlees hoort hartig te zijn, met kruiden en zout. niet zoet.
hahaha, vandaag was mijn toppunt van klunzigheid. tijdens het eieren verzamelen vloog er een kip naar mijn hoofd, waar ik van schrok en zo het krat met eieren uit mijn handen liet vallen. 150 eieren. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! gelukkig waren er maar een stuk of 20 gebroken. maar ik voelde me wel behoorlijk kut. maar gelukkig kon Caroline er om lachen. zij heeft eens 350 eieren uit haar handen laten vallen waarvan er misschien nog 20 heel waren. dus het viel nog alles mee. maar ik zit nu wel helemaal onder het rauwe ei. juk juk juk. over rauwe eieren gesproken. werd gisteren zwaar onpasselijk. Ai zat naast me rauwe eieren te eten. George had gekookt en Ai had 3 rauwe eieren over haar eten gedaan. lekkere husselen en zat ze daar die slijmerige bende naar binnen te slurpen. ik kon er echt niet tegen. maar ik vond het ook onbeleefd om van tafel te gaan. maar op den duur hield ik het echt niet meer dus ben ik naar de badkamer gesprint. gelukkig hoefde ik niet over te geven maar ik moest wel kokhalsen van dat vreselijke aanzicht en geluid. IEUW!
nou dat was hem geloof ik. check jullie later!
Liefs Ei

  • 13 September 2011 - 07:17

    Dafne:

    En....bedankt.... mijn ontbijt komt nu ook weer omhoog met deze beschrijving....

  • 13 September 2011 - 09:55

    Berna:

    Hoi Ayla, Jammer van die eieren maar ach gelukkig viel de schade mee. Zag ook nog even wat foto's maar hoe kan het dat ik je voeten niet kan zien in dat kreekje op Fraser? Had je zitten wroeten in het water? In mijn herinnering zijn die kreekjes allemaal zo helder als glas. Weer genoten van je leuke verhalen hoor en niet te veel naar die kleffe stelletjes kijken. Heb jij niet een beetje leren "knutselen" van Ai :-)? Ik vind je spongebob t-shirt leuk! veel succes nog met de eggs en je avonturen. greetings/hug Berna

  • 13 September 2011 - 17:38

    Richard De Geus:

    Hoi Ayla, goed om te lezen dat je het leuk hebt daar. Wat schrijf je trouwens boeiend, echt leuk!

    B@S is bijna weer productief. Koenraad doet het goed. We zijn gestart met het werken in dagdelen voor studiepunten. Het zou best eens heel leuk kunnen worden. Veel plezier!!

  • 19 September 2011 - 08:37

    Eva:

    ASJ de Kippenkoningin, met 2 kussens en papegaaien op de veranda.. Joehoeeee

  • 19 September 2011 - 15:24

    Natasja:

    zO, ben weer beetje bij.. had l tijdje niks gelezen en je schrijft ook zo veel. maar super van je walvis en 4w drive en kippenavonturen. leef vet met je mee als ik het zo lees. nogmaals, ben stik jaloers.
    hier gaat alles se gangetje, hebben gister meersterlijke lamp in de gang gehangen waar ik heel blij van word. jeej eindelijk weer iets gedaan.
    en IK WORD WEEr TANTE! suus blijkt weer zwanger te zijn. dus wiehu! en het lijkt zowiezo wel een babyboom hier in omgeving, word er wel een beetje kriebelig van.
    super mooie foto van je met de regenboog trouwens nog. veel plezier nog daar.
    Groetjes en kluffels! ook van freek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ayla

Actief sinds 18 Aug. 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 36555

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Backpacken Thailand met Renaatje

12 Juli 2011 - 20 Oktober 2011

Indonesië & Australië, wuhaaaah!

25 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: